חיפוש

תיקון פלייסטשיין 5

שירות תיקון כללי לסוני פלייסטיישן 5 - מספק פתרונות מקצועיים לכל בעיות הקונסולה שלכם.

תיקון פלייסטיישן 5 חיוני לשמירה על פעילות חלקה ואמינה של הקונסולה. בין אם מדובר בבעיות חומרה, תוכנה, חיבוריות או בעיות בשלטים, שירות התיקון שלנו מציע אבחון מקיף ותיקון מדויק. אנו משתמשים בחלקים איכותיים ומקצועיות רבה להבטחת חזרה מהירה לפעילות. שירות זה מיועד לכל מי שרוצה להבטיח שהפלייסטיישן 5 שלו ימשיך להציע את החוויית הטובה ביותר.

מיין לפי
הצג בעמוד
תמונה של הגדלת נפח זיכרון לסוני פלייסטיישן 5 1T

הגדלת נפח זיכרון לסוני פלייסטיישן 5 1T

שירות הגדלת נפח זיכרון לסוני פלייסטיישן 5 - שדרגו את קונסולת המשחק שלכם עם זיכרון מורחב לביצועים מעולים ואחסון גדול יותר. הגדלת נפח בעוד 1000Gb - משתמשים בזיכרון מסוג Western Digital SN850 כולל לוחית קירור HEATSINK- המומלץ ביותר ע"י צוות הפיתוח של סוני
₪950.00 ₪599.00
תמונה של הגדלת נפח זיכרון לסוני פלייסטיישן 5 2T

הגדלת נפח זיכרון לסוני פלייסטיישן 5 2T

שירות הגדלת נפח זיכרון לסוני פלייסטיישן 5 - שדרגו את קונסולת המשחק שלכם עם זיכרון מורחב לביצועים מעולים ואחסון גדול יותר. הגדלת נפח בעוד 2000Gb - משתמשים בזיכרון מסוג Western Digital SN850 כולל לוחית קירור HEATSINK- המומלץ ביותר ע"י צוות הפיתוח של סוני
₪950.00 ₪999.00
תמונה של החלפת אנטנה לסוני פלייסטיישן 5

החלפת אנטנה לסוני פלייסטיישן 5

שירות החלפת אנטנה לסוני פלייסטיישן 5 - מבטיח חיבוריות מיטבית וחוויית משחק חלקה. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! אנו מציעים שירות תיקונים מיידי עם חיסכון גדול. עצרו בחנות שלנו עוד היום ותראו מה הופך אותנו לטובים שבטובים!
₪350.00
תמונה של החלפת יציאת USB לסוני פלייסטיישן 5

החלפת יציאת USB לסוני פלייסטיישן 5

תיקון יציאת USB לסוני פלייסטיישן 5 - פתרון מהיר ואמין לבעיות חיבור בקונסולת המשחק שלך.
₪400.00
תמונה של החלפת מאוורר לסוני פלייסטיישן 5

החלפת מאוורר לסוני פלייסטיישן 5

שירות החלפת מאוורר לסוני פלייסטיישן 5 - מונע התחממות יתר ומבטיח ביצועים אופטימליים של הקונסולה שלכם. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! אנו מציעים שירות תיקונים מיידי עם חיסכון גדול. עצרו בחנות שלנו עוד היום ותראו מה הופך אותנו לטובים שבטובים!
₪350.00
תמונה של החלפת סוללה בשלט לסוני פלייסטיישן 5

החלפת סוללה בשלט לסוני פלייסטיישן 5

שירות החלפת סוללה לשלט סוני פלייסטיישן 5 - שמירה על שליטה רציפה ואמינה במהלך המשחק. כל שירותי המעבדה לסוני פלייסטיישן במקום אחד! אנו מציעים שירות תיקונים מיידי עם חיסכון גדול. עצרו בחנות שלנו עוד היום ותראו מה הופך אותנו לטובים שבטובים!
₪100.00